پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم
سرخط خبرها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: مجلس قوی با مشارکت گسترده مردم شکل خواهد گرفت

  • کد خبر: ۲۱۴۳۴۴
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: مجلس قوی با مشارکت گسترده مردم شکل خواهد گرفت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجلس قوی با مشارکت گسترده مردم شکل خواهد گرفت. باید افراد مردد را به مشارکت دعوت کنیم تا جنبه‌های مشارکت مردمی تقویت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در همایش بزرگ مهر ماندگار که با هدف تجلیل از خیّران عرصه محرومیت‌زدایی امروز، ۹ اسفند ۱۴۰۲، در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران با تشکیل نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی، گامی اساسی در فراهم شدن مسیر ظهور حضرت حجت(عج) برداشت.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، تشکیل جمهوری اسلامی یک اقدام عملی در راستای زمینه‌سازی ظهور است. ملت ایران با انقلاب اسلامی در سمت و سوی تشکیل امت مهدوی قرار گرفت.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: برخی از زرسالاران دنیا تلاش کرده‌اند ظرفیت‌های بشری را در مسیر شر مصرف کنند. آنچه در غزه اتفاق می‌افتد و آمریکا و انگلیس و کانادا در کنار رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم می‌زنند، در راستای همین مسیر است.

خیّران، شهیدان زنده هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران حرکتی را آغاز کرد که مهر ماندگاری شکل داد و امت را در مسیر مهدوی شدن قرار داد. همین انقلاب اسلامی بود که جهان را به بیداری فراخواند و آثار آن، امروز در مرکز نظام سلطه نیز به چشم دیده می‌شود.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای، ارزش‌های انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهد.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مهمی که خیّران استان خراسان رضوی در مسیر حرکت‌های خیرخواهانه انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: جمع حاضر، بخشی از جامعه بزرگ مهدوی و منتظران ظهور هستند و بخشی از میلیون‌ها نفری هستند که در جای جای ایران، به همنوعان خود کمک می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم در دوران کرونا در خدمت به نیازمندان تاکید کرد: دنیای غرب هم به این ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر مردمی که فقط در توان و عهده مردم ایران است، اعتراف کرد.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: این فعالیت‌های خیرخواهانه، چیزی جز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی نیست.

وی تاکید کرد: در سایه جامعه مهدوی، به همه چیز دست پیدا می‌کنیم و این جلوه‌ای از جامعه مهدوی است. شما خیّران شهیدان زنده هستید و این حرکت‌های بزرگ در این فرهنگ جاری، نرم‌افزار‌های نظام علوی جمهوری اسلامی است.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: بسیج نیز خدمتگزار ملت است و این خدمتگزاری را تداوم می‌بخشد. بسیج سازندگی خراسان رضوی با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، مسئولان، خیّران و مهرورزان توانسته است خدمات متنوعی ارائه کند که امیدواریم این خدمات تداوم پیدا کند و الگو بودن خود را حفظ کند.

ملت ایران در خور تحسین است 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تشکیل مجلس قوی و حضور گسترده آحاد مردم که در انتخابات جمعه رقم می‌خورد، عدالت تحقق پیدا می‌کند، فاصله طبقاتی کاهش پیدا می‌کند و خدمتگزاری با روحیه جهادی افزایش پیدا می‌کند.
وی تاکید کرد: مجلس قوی با مشارکت گسترده مردم شکل خواهد گرفت. بایستی افراد مردد را به خیل مشارکت کنندگان دعوت کنیم تا جنبه‌های مشارکت مردم تقویت شود.

سردار سلیمانی تلاش دشمن در کم‌اهمیت نشان دادن انتخابات را نشان از اهمیت مشارکت مردم دانست و گفت: ملت ایران در خور تقدیر و تحسین است و ما نیز افتخار می‌کنیم در این مسیر جان ناقابل خود را تقدیم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->